Social Items

Jual Peti Sejuk Rosak

Kerana biasanya peti sejuk inverter ada jaminan untuk kompressor selama 10 tahun. Tinggalkan ruang seinci antara ukuran kerana peti ais perlu ada ruang untuk membebaskan haba.


Sold Out Peti Barangan Terpakai Online Utara Facebook

Elak padatkan peti sejuk.

Jual peti sejuk rosak. Sejukkan dahulu makanan sebelum masukkan ke dalam peti sejuk pesannya. May 31 2323 Sepang. Kalau kerosakan ini yang berlaku pada peti sejuk anda sekarang boleh ikut DIY cara baikinya seperti dikongsi oleh saudara Jannatun Naim.

Peti sejuk LG untuk dijual. Peti sejuk rosak bolt. Peti Sejuk Samsung RT41RSMG 400 litter rosak RM 200.

Boleh jimat mungkin dalam RM250 sbb diy sendiri modal rm40 sahaja itu pon kluar modal sebab masalah no 2 masalah no 1 xperlu kluar modal langsung tak perlu panggil pomen somen. Dia estimate tukar motor kos RM 350. Takpon ada board belakang peti yg rosak repair dlm 200 rgt takpon satu lagi part yg rosak.

Jual sebab dah nak pindah rumah. Untuk kes kompressor rosak apa yang tuanpuan perlu tahu dan faham disini ialah ada satu1 harga untuk pemasangan dan tenaga kerja. Dinding peti sejuk pun dah tak panas.

Membeli Peti Ais Rosak Dan Peti Ais Second Hand. Dikemaskini 7 Jan 2021 523 pagi. Peti sejuk jenama LG terpakai untuk dijual.

Dia cakap biasanya kalau freezer dah tak sejuk maybe kena tambah gas ke. 1703 likes 9 talking about this. Bukan itu sahaja bil elektrik juga meningkat kerana pintu peti ais yang tak dapat nak ditutup dengan rapat apatah lagi.

Second-hand Used Home Appliances Kitchen. Betul ke motor yang rosak atau ade kerosakan lain. Jimatlah sikit lagipun waktu PKP ini.

National Sejuk Fridge Peti Ais Ice Refrigerator. Peti Sejuk untuk dijual gas bocor kena repair - rm55 - self collect Sri Petaling Whatsapp 016-3323362 for any enquiry. Jika peti sejuk jenis inverter ia akan bekerja lebih keras maka compressor akan cepat rosak.

Second-hand Used Home Appliances Kitchen. Petk sejuk saya langsung tidak berfungsi seperti tiada aliran arus elektrik yg masukplug 3pin ok dan peti sejuk 2pintu ni mula jadi mcm ni bila saya membasuh dgn menyembur air di dalam peti sejuk yg naik berkulat akibat lama tidak di onsebelum kerosakan yg saya katakan tadi ada bau hangit bila saya cuba on peti sejuk selepas dibasuhjadi. Peti Sejuk Satu Pintu Untuk Dijual SecondHand RM 150.

Rujuk sticker ini di peti sejuk anda. Setelah sekian lamabertahun-tahun lamanya terlibat secara langsung membaiki peti sejukAda suka dan dukaada manis dan pahit. Tak perlu lagi bawa ke kedai untuk repair peti sejuk ataupun mesin basuh anda.

Jelas Hairul perkara ini akan membuatkan peti ais cepat rosak kerana tiada kitaran udara yang sempurna. Jangan terlalu rapat ke dinding kerana apabila haba tidak dapat dibebaskan peti sejuk akan cepat rosak. Isipadu peti ais 300L 400L dsb menunjukkan.

Peti Sejuk terpakai Sanyo. Hubungi kami call sms whatapps. Bukaan pintu peti sejuk juga perlu diukur lebih-lebih lagi kalau anda ada kitchen island.

Kalau anda mengalami masalah iniboleh cuba buat sendiri. Ada yang berkelahi dengan customer sehingga sampai bermasam mukatidak puas hati dengan servis kamiApabila peti sejuk yang baru dibaiki dengan caj beratus tidak sampai seminggu peti tersebut rosak balikbila ini berlaku maka naikanginlah tuan peti. Tukar motor atau tukar baru.

Peti sejuk ini antara peralatan rumah yang penting jadi kena baiki cepat. Jual Beli mesin basuh peti sejuk terpakai. Jual Beli mesin basuh peti sejuk terpakai.

Lebih mudah dan cepat. 4363 likes 26 talking about this. Sbb syg sgt Peti sejuk saya masih bersih dan xde cacat cela.

Bukan semua makanan sesuai atau boleh disimpan di dalam peti ais malah ada makanan yang akan rosak jika dimasukkan di dalam peti sejuk. Saya AKIL pakar dalam servis membaiki peti sejuk dan mesin basuh. Apa cadangan en Wai Bee.

Second-hand Used Home Appliances Kitchen. Dia kate motor yg kat bawah sekali yg bentuk bulat tu rosak Sbb panas sangat bila dia pegang. Tips diy peti sejuk yang kurang sejuk.

Harga Rm300Dalam keadaan baik dan tiada rosak. Apr 24 1836 Perak. Saya boleh pergi servis ke rumah anda.

Second-hand Used Home Appliances Kitchen. Rosak sikit-sikit baik repair je peti ni bukan mahal sangat untuk repair. Isi rumah yang membeli peti sejuk dan penyaman udara cekap tenaga pada tahun ini akan diberi e-rebat RM200 di bawah program Sustainability Achieved via Energy Efficiency SAVE 20.

Jarang sekali peralatan seperti ini akan rosak 100 sebaliknya ia memerlukan basic service untuk kembali ke kondisi asal Sama juga seperti peti ais dimana kerosakan pada komponen seperti defrost thermost thermostat atau defrost sensor akan menyebabkan peralatan elektrik ini menjadi kurang sejuk terutama. Hubungi kami call sms whatapps. Kami membeli Dan menjual peti sejuk mesin basuk yang rosak Dan terpakai.

Beli peti sejuk rosak. Yesterday 1700 Kota Damansara.


Peti Ais Rosak Sharp Sj171m Sl Kitchen Appliances On Carousell


Servise Menjual Mesin Basuh Dan Peti Ais Terpakai Facebook


Pengalaman Beli Peti Sejuk 2 Pintu Jenama Hitachi


Pemilik Kedai Alami Kerugian Kerana Pelanggan


Show comments
Hide comments

Tidak ada komentar